Valgustid 15% soodsamalt koodiga VALGUSTID15 | Säästa juba täna →
5 € teileRegistreerumineSisselogimineOstukorvMenu

Kaebused ja tagastused

Kuni 365 päeva tagastusõigus

Kuni 45 päeva aega madratsite tagastamiseks

Suurte mööbliesemete tasuta ja murevaba tagastamine

Kaebusega kaup

Kaup jõudis minuni katkiselt, puudulikult või läks kasutamise käigus katki.

Kaupade tagastamine

Toode erineb pildil olevast, see ei meeldi mulle või muutsin oma meelt.

KKK (korduma kippuvad küsimused)

Tagastan kaupa. Kui kaua võtab tagasimakse saamine aega?

Kui saadate kauba meile tagasi originaalpakendis 14 päeva jooksul alates paki kättesaamisest, tagastame kogu summa teie kontole. Kas möödas on juba rohkem päevi? Saate pakkimata kaupa siiski tagastada. Me vähendame teile tagastatavat summat 5% võrra müügihinnast iga 30 päeva jooksul (alates paki kättesaamise päevast). Kui te ei tagasta kaupa originaalpakendis, vähendame tagastatavat summat veel 15% ostuhinnast. Me katame kõige vajalikumad kulud, mis on seotud selle tagastamisega. Kui olete meilt ostnud madratsi, võite selle tagastada 45 päeva jooksul. Palun lugege üksikasju allpool toodud kaebuste esitamise korrast.

Kuidas kaupu tagastamiseks ette valmistada ja kuidas neid tagastada?

Pakendage toode nii, et see ei saaks transpordi käigus kahjustada. Tagastatav pakend peaks sisaldama järgmist: kaebusega või tagastatav toode, täidetud kaebuse vorm, pehmendusmaterjal edasiste kahjustuste vältimiseks (mullikile, ajalehepaber, polüstüreen jne). Tagastamine toimub meie poolt tellitud DPD-ga tasuta, palun lugege üksikasjalikku infot rubriigist Kaebusega kaup/Kaupade tagastamine.

Kas selle tagastamine on minu jaoks tasuline?

Suuremõõtmelise kauba tagastamine on tasuta. Teiste toodete puhul on tagastamine tasuta, kui kasutate DPD-d.

Kas ma pean tagastama kogu kaebusega toote või ainult katkise osa?

Kui võimalik, saatke meile kahjustatud kaubast fotod ja meie kaebuste osakond arutab teiega seejärel üksikasju. Juhul, kui tagastate meile kaebusega kauba ilma fotosid saatmata, peate tagastama kogu toote.
Te küsite ka:

Mida peaksin tegema, kui olen saanud ebatäieliku toote?

Palun võtke ühendust meie klienditoega ja saatke meile fotod pakendist ja saatelipikust. Võtame teiega peatselt ühendust ja leiame olukorrale lahenduse.

Mida peaksin tegema, kui olen saanud defektiga toote, millest ei saa pilte teha?

Sellisel juhul võite meile tootest video saata või toote tagastada.

Mida peaksin tegema, kui olen saanud teistsuguse toote?

Palun võtke ühendust meie klienditoega ja saatke meile fotod pakendist ja saatelipikust. Võtame teiega peatselt ühendust ja leiame olukorrale lahenduse.

Mida peaksin tegema, kui olen tagastatud kauba eest saanud oodatust erineva summa?

Palun kontrollige esmalt arvet ja kohaldatud allahindluse summat. Kui summa ikka ei klapi, võtke ühendust meie klienditoega ja leiame koos lahenduse.

Mida peaksin tegema, kui ma ei ole ikka veel kaebuse eest raha kätte saanud?

Palun võtke ühendust meie klienditoega ning leiame koos lahenduse.
Kas vajate nõu?