15% allahindlus koodiga KEVAD15 | Säästa juba täna →
-20% Flair Rugs vaipadelt koodiga FLAIR20 | Säästa juba täna →
5 € teileRegistreerumineSisselogimineOstukorvMenu

Korduma kippuvad küsimused

Kas te ei leidnud teavet oma ostu, tellimuse või tagastamise kohta? Proovige leida vastus KKK jaotisest. Kui te siit vastust ei leia, võtke ühendust meie klienditoega. Aitame teid hea meelega iga päev kell 10.00-14.00.

Kõik ostlemise kohta

Kuidas peaksin kaebuse esitamisel toimima?

Tellimuse tagastamine või kaebuse esitamine on lihtne. Kõik, mida vajate kauba kaebuse esitamiseks ja tagastamiseks, leiate altpoolt.

rohkem infot kaebuste ja tagastuste kohta

Kust saan näha oma tellimuse staatust?

Oma tellimuse staatuse ja eeldatava kohaletoimetamise kohta leiate infot kahest kohast. Leiate kõigi oma Bonami kontol olevate tellimuste staatuse rubriigist "Minu tellimused", sealhulgas eeldatava tarnekuupäeva. Tellimuse staatuse muutumise kohta saadame teile teavituse ka e-maili aadressile, mille sisestasite tellimuse loomisel.

Kuidas saan oma tellimust muuta või tühistada?

Kui soovite oma tellimuse juures midagi muuta, võtke ühendust meie klienditoega ja öelge neile tellimuse number, mida soovite muuta või tühistada ning millist muudatust soovite teha ja miks (tarnekuupäeva muutmine, tarneaadressi muutmine, toote lisamine tellimusele, tellimuse tühistamine,. ...). Tellimuse numbri leiate tellimuse kinnitusmeilist või oma Bonami kontolt rubriigist "Minu tellimused".

Kontakt