15% allahindlus koodiga KEVAD15 | Ainult südaööni →
-20% Flair Rugs vaipadelt koodiga FLAIR20 | Säästa juba täna →
5 € teileRegistreerumineSisselogimineOstukorvMenu

Bonami ostuinfo

Oleme e-pood, kus on igapäevane annus uut inspiratsiooni ja kõige laiem tootevalik kauniks elamiseks. Meil on teie jaoks laos üle 20 000 kõige populaarsema toote ning saadame need mõne tunni jooksul välja.

Võib tulla kasuks

Korduma kippuvad küsimused

Kuidas peaksin kaebuse esitamisel toimima?

Tellimuse tagastamine või kaebuse esitamine on lihtne. Kõik, mida vajate kauba kaebuse esitamiseks ja tagastamiseks, leiate altpoolt.

rohkem infot kaebuste ja tagastuste kohta

Kust saan näha oma tellimuse staatust?

Oma tellimuse staatuse ja eeldatava kohaletoimetamise kohta leiate infot kahest kohast. Leiate kõigi oma Bonami kontol olevate tellimuste staatuse rubriigist "Minu tellimused", sealhulgas eeldatava tarnekuupäeva. Tellimuse staatuse muutumise kohta saadame teile teavituse ka e-maili aadressile, mille sisestasite tellimuse loomisel.

Kuidas saan oma tellimust muuta või tühistada?

Kui soovite oma tellimuse juures midagi muuta, võtke ühendust meie klienditoega ja öelge neile tellimuse number, mida soovite muuta või tühistada ning millist muudatust soovite teha ja miks (tarnekuupäeva muutmine, tarneaadressi muutmine, toote lisamine tellimusele, tellimuse tühistamine,. ...). Tellimuse numbri leiate tellimuse kinnitusmeilist või oma Bonami kontolt rubriigist "Minu tellimused".

Klienditugi

klienditugi@bonami.ee