Aed kuni 20% soodsamalt | Säästa juba täna →
5 € teileRegistreerumineSisselogimineOstukorvMenu

Kaupade tagastamine

Kas teile ei meeldi ükski teie tellimuses olev kaup, kas kaup saabus mingil moel kahjustatud või kujutasite oma unistuste tükki teistmoodi ette? Pole probleemi. Saate Bonami kaudu oma tellimuse tagastada, olgu selleks väike padi või suur 5-kohaline diivan. Täielikud juhised standardsete ja suuremahuliste kaupade tagastamiseks leiate sellelt lehelt.

Suure mööblieseme tagastamine

Näiteks diivan, laud, tugitool või suur kummut.

1. Võtke ühendust meie klienditoega

Andke meile teada, mille kohta soovite kaebuse esitada ja millal soovite seda teha ning me korraldame selle teie eest. Andke meile teada ükskõik millisel kontaktil:

  • klienditugi@bonami.ee

  • Kui olete saanud kahjustatud kauba, palun saatke meile 2 päeva jooksul fotod pakist ja kaubast aadressil klienditugi@bonami.ee, vastasel juhul ei saa me tarnijale kahjustatud kauba pretensioone esitada.

    2. Kuller toob teie eseme meile tasuta tagasi

    Teie eseme võtab vastu üks meie kontrollitud tarnijatest või Bonami kuller. Soovi korral saame korraldada ka tagastatava mööbli pakkimise.

    • Üleandmise kuupäeva saab kokku leppida koos meie klienditoega. Juhul, kui kuller ei saa järgimise kuupäevaga nõustuda, võtab ta teiega ise ühendust ja lepib teiega kokku uue kuupäeva.
    • Kahjuks ei ole kullerite hõivatuse tõttu võimalik määrata tagastatud saadetise täpset kättesaamise aega.
    • Kullerile paki üleandmisel paluge ka kviitungit, mis kinnitab üleandmist. Soovime olla kindlad, et pakk teel kaotsi ei läheks.
    • Me tasume kogu transpordi eest ise. Ärge unustage alla laadida ja täita saadetisele lisatud kaebuse vormi. Kaebuse vormi leiate lehelt Minu tellimused, juba eeltäidetud.

    KAEBUSE VORM

    3. Kui oleme kaebuse ära töödelnud, tagastame teile raha

    Tagastuse töötlemiseks on meil aega 14 päeva. Nende päevade jooksul tagastame raha teie kaebuse vormis märgitud kontole.

    Muude kaupade tagastamine

    Näiteks tekstiil, lamp või kaunistused.

    1. Täitke kaebuse vorm

    Täidetud kaebuse vormi leiate lehelt Minu tellimused. See saadeti koos arvega ka teie meilile. Kas teile pole kumbki kättesaadav? Laadige tühi vorm alla alloleva nupu kaudu.

    KAEBUSE VORM



    Ärge unustage lisada vormi pakile, mille meile saadate. Kui te ei saa mingil põhjusel vormi lisada, lisage vähemalt tellimuse number ja pangakonto number, kuhu teile paki eest raha tagastame.

    2. Pakkige toode hoolikalt

    Proovige toode algsesse seisukorda taastada. Pakkige see hoolikalt originaalkarpi. On oluline, et see oleks kaitstud edasiste kahjustuste eest. Selleks sobib suurepäraselt ajaleht või lillepaber. Hapramate toodete puhul soovitame kasutada mullikile või pakkevahtu.

    Pakk peab sisaldama:
    • tagastatud toode
    • täidetud kaebuse vorm (või tellimuse number ja pangakonto number tagasimakse jaoks)
    • pehmendusmaterjal edasiste kahjustuste vältimiseks

    3. Saatke pakk meile tagasi

    Kui soovite, et me telliksime paki vastuvõtmiseks kulleri, võtke palun ühendust meie klienditoega. Kui soovite kergema paki ise tagastada, saatke see palun meie kogumiskohta. Sellisel juhul tasute saatmiskulud esialgu ise.

    OMNIVA EE (sorteerimiskeskus) – Packeta International
    ID: 94124931
    Rukki tee 7
    Lehmja, 75306
    Harju maakond, Estonia

    Hea teada: On oluline, et säilitate saatekviitungi ja jälgimisnumbri kuni tagastamisprotsess on lõpule viidud.

    4. Oodake tagasimakset

    Tagastuse töötlemiseks on meil aega 14 päeva. Nende päevade jooksul tagastame raha teie kaebuse vormis märgitud kontole.

    Korduma kippuvad küsimused (KKK)

    Tagastan kaupa. Kui kaua võtab tagasimakse saamine aega?

    Kui saadate kauba meile tagasi originaalpakendis 14 päeva jooksul alates paki kättesaamisest, tagastame kogu summa teie kontole. Kas möödas on juba rohkem päevi? Saate pakkimata kaupa siiski tagastada. Me vähendame teile tagastatavat summat 5% võrra müügihinnast iga 30 päeva jooksul (alates 15. päevast peale paki kättesaamist). Me katame kõige vajalikumad kulud, mis on seotud selle tagastamisega. Kui olete meilt ostnud madratsi, võite selle tagastada 45 päeva jooksul. Palun lugege üksikasju allpool toodud kaebuste esitamise korrast.

    Kuidas kaupu tagastamiseks ette valmistada ja kuidas neid tagastada?

    Pakendage toode nii, et see ei saaks transpordi käigus kahjustada. Tagastatav pakend peaks sisaldama järgmist: kaebusega või tagastatav toode, täidetud kaebuse vorm, pehmendusmaterjal edasiste kahjustuste vältimiseks (mullikile, ajalehepaber, polüstüreen jne). Tagastamine toimub meie poolt tellitud DPD-ga tasuta, palun lugege üksikasjalikku infot rubriigist Kaebusega kaup/Kaupade tagastamine.

    Kas selle tagastamine on minu jaoks tasuline?

    Suuremõõtmeliste toodete tagastamine on tasuta. Muude toodete puhul on tagastamine tasuta juhul, kui kasutate DPD-d.

    Kas ma pean tagastama kogu kaebusega toote või piisab ainult katkise osa tagastamisest?

    Kui võimalik, saatke meile kahjustatud kaubast fotod ja meie kaebuste osakond arutab teiega seejärel üksikasju. Juhul, kui tagastate meile kaebusega kauba ilma fotosid saatmata, peate tagastama kogu toote.

    Mida peaksin tegema, kui olen saanud ebatäieliku toote?

    Palun võtke ühendust meie klienditoega ja saatke meile fotod pakendist ja saatelipikust. Võtame teiega peatselt ühendust ja leiame olukorrale lahenduse.

    Mida peaksin tegema, kui olen saanud defektiga toote, millest ei saa pilte teha?

    Sellisel juhul võite meile tootest video saata või toote tagastada.

    Mida peaksin tegema, kui olen saanud teistsuguse toote?

    Palun võtke ühendust meie klienditoega ja saatke meile fotod pakendist ja saatelipikust. Võtame teiega peatselt ühendust ja leiame olukorrale lahenduse.

    Mida peaksin tegema, kui olen tagastatud kauba eest saanud oodatust erineva summa?

    Palun kontrollige esmalt arvet ja kohaldatud allahindluse summat. Kui summa ikka ei klapi, võtke ühendust meie klienditoega ja leiame koos lahenduse.

    Mida peaksin tegema, kui ma ei ole ikka veel kaebuse eest raha kätte saanud?

    Palun võtke ühendust meie klienditoega ning leiame koos lahenduse.

    Kas te ei leidnud seda, mida otsisite?

    klienditugi@bonami.ee

    Argipäeviti alates 10:00 kuni 14:00