20% allahindlus tellimustelt üle 200€ | Kood: MINUS20 →
5 € teileRegistreerumineSisselogimineOstukorvMenu

Bonami armastatud kaubamärgid, mille on rajanud tugevad naised

Rahvusvahelise naistepäeva puhul on meil on au tutvustada teile mõningaid naisi, kes on olnud Bonami lemmikbrändide sünni taga. Tutvuge suurepäraste naisdisaineritega, kes tegid oma unistused teoks. Vaatame, kas teadsite kõiki järgmisi kaubamärke?

Busy B: hõivatud nagu mesilane

Kas ka sina tunned end ülekoormatuna kohustustest, kohtumistest ja asjadest, mida ei tohi unustada osta? Just selleks loodi kaubamärk Busy B, mis aitab sul planeerida ja korraldada nii oma igapäevaseid kui ka suuri sündmusi, näiteks pulmi. Ja need nõuavad juba korralikku planeerijat!

Naine selle kõige taga: Stiilsete märkmikute ja korraldajate taga on tootedisainer Kerri Binnie, kes alustas jõulukaartide korraldaja leiutamisega. Neid saadetakse ingliskeelsetes riikides palju, seega on korralik organiseerija käepärane. Järgmisel aastal tellis mõni firma neid 10 000 ja nii sündis Busy B.

Kerri kuulas tähelepanelikult oma sõpru, kes läksid multitaskingu ja mitme kohustusega hulluks, ning kasutas järk-järgult erinevaid planeerijaid, et püüda oma igapäevast kaost taltsutada. Tema ettevõte kasvas ning disainiauhindu tuli järjest juurde. Tänapäeval pakub ta kõike alates stiilsetest planeerijatest ja kalendritest kuni armsate kirjatarvete, kohvrite ja siltideni välja.

PS: B on Binnie, aga inglise keeles ka bee. Punkte mängulisuse eest.
Kerri Binnie

Kerri Binnie

EMKO: tagasipöördumine käsitöötraditsioonide juurde

Kui sul on juba olnud võimalus näha mõnda Emko brändi tooli või kaunistust, siis nõustud kindlasti meiega, et see juba on midagi! Läbimõeldud ja ajatu kuni viimse detailini, vastupidav ja hoolikalt valmistatud mööbel parimatest materjalidest, mis kestab aastaid. Disainerid ise ütlevad, et nad loovad neile, kes tahavad oma ruumile mahtu lisada.

Naine selle taga: Erika Markovska-Mikulskiene oli selle ettevõtte idee keskmes, mis sai alguse koostöös disainer Inessa Malafejiga. Oma esimese laua mõtlesid nad välja juba ülikooliprojekti raames. Paar aastat hiljem võitis laud maineka Red Dot auhinna. Tore algus, eks?

Seepeale on valikusse lisandunud veel rohkem esemeid, mis on Euroopas, Aasias ja USAs messidel nõutud. Kõige selle taga on algupärane idee taaselustada iidset Balti käsitöötraditsiooni ja Leedu disaini. Ja meie arvates on seda suurepäraselt tehtud.
Erika Markovska-Mikulskienė

Erika Markovska-Mikulskienė

Bloomingville: panusta taaskasutusele

Kui oled põhjamaise elustiili fänn, siis armastad Taani kaubamärki Bloomingville, mis on juba 23 aastat aidanud oma disainitükkidega kodusid üle maailma kaunimaks muuta. Kõik tooted on seotud Taani lõõgastava elustiili - hygge'ga: näiteks istuda mugavas tugitoolis, juua kaunist tassist lõhnavat kohvi ning saada endasse hubasust ja soojust.

Brändi Bloomingville iseloomustab ajatu põhjamaine disain kvaliteetsetest toodetest, mis on valmistatud looduslikest materjalidest nagu rotang, puit, merehein või kivikeraamika. Lisaks põhineb brändi filosoofia korduvkasutamisel ja nende materjalide jätkusuutlikkusel. Paljud tooted on seetõttu valmistatud "ülejääkidest" klaasist, puidust ja puuvillast.

Naine selle kõige taga: Disainer Betina Stampe täitis oma kirge kaunistamise vastu, asutades 2000. aastal brändi Bloomingville ja on sellest ajast saadik oma kirge maailmaga jaganud. Tänapäeval saab valida laia valiku koduaksessuaaride, tekstiilide, disainmööbli ja valgustite vahel. Igal aastal luuakse teie jaoks neli põhikollektsiooni ja mitu lisakollektsiooni. Kuid brändi tohutu populaarsus ei muuda disainerite sõnul nende peamist missiooni, milleks on tuua igapäevaellu õnnelikke muutusi.
Betina Stampe

Betina Stampe

Moi Mili: jätkusuutlikkus esikohal

Esmaklassiline kvaliteet ja kohalik käsitöö koostöös Poola parimate käsitööliste ja õmblejatega - see on Moi Mili kaubamärk, mis keskendub eelkõige meie perede väiksematele. Lisaks kvaliteetsete toodete pakkumisele on Moi Mili pühendunud ka keskkonnamõjude austamisele. Olenemata sellest, kas oled huvitatud beebitekkidest või musliinist mähkmetest, võid olla kindel, et saad toote, mis on valmistatud ainult hoolikalt valitud materjalidest ja vastab kõigile CE-normidele.

Naine selle kõige taga: Moi Mili kaubamärgi lugu sai alguse 2012. aastal, kui Klaudia Wcisło, andekas kunstnik, kellel on kirg luua ainulaadseid ja kauneid esemeid, valmistas oma esimesed kaunistused lastele. Sellest ajast peale on brändi käik olnud edukas! Seda on tunnustanud isegi sellised juhtivad ajakirjad nagu Vogue, Vanity Fair, Marie Claire ja Wired.

Kodukaunistused ja aksessuaarid lastele on saadaval paljudes kauplustes, butiikides ja kontseptsioonipoodides üle maailma, sealhulgas Euroopas, Põhja-Ameerikas, Aasias ja Lähis-Idas.
Klaudia Wcisło

Klaudia Wcisło

Poppy design: unikaalne kujundus

Rikke Jacobsen on Taani kunstnik, kes kasutab oma töödes akvarelle. Oma arvukates botaanilistest ja õrnadest mustritest inspireeritud illustratsioonides on ta keskendunud eelkõige Skandinaavia identiteedi arendamisele.

Rikke Jacobseni omanäolisusega puutud kokku näiteks tema kaunis Hammershøi Poppy keraamiliste toodete kollektsioonis, mille mustriks on ta valinud õrna roosa mooni. Oma töös uuris ta mooni erinevaid kasvufaase ja otsustas, et selles on midagi klassikalist, elegantset ja põhjamaist - täpselt nagu Hammershøi lauanõudes, mis on ühtlasi ka lõuendiks.

Rikke Jacobseni peene kunstiga saab tutvuda ka Hammershøi jõulukollektsioonis, kus ta jutustab lugusid, kasutades männiokse, ingleid, pähkleid, linde ja tähti.
Rikke Jacobsen

Rikke Jacobsen