Meil on uus rakendus | Avasta selle eelised →
10 € teileRegistreerumineSisselogimineOstukorvMenu

Bonami ostuinfo

Oleme e-pood, kus on igapäevane annus uut inspiratsiooni ja kõige laiem tootevalik kauniks elamiseks. Meil on teie jaoks laos üle 20 000 kõige populaarsema toote ning saadame need mõne tunni jooksul välja.

Turvaline ja rahulik ostlemine

10x suurem valik kui mujalEt igaüks saaks oma kodu sisustada oma individuaalses stiilis, on meil üle 60 000 kauba, millest 30 000 on kohe laos olemas. Seda võiks rohkemgi olla, kuid me oskame hästi valida, mida me tootevalikusse lisame – nii disaini, kvaliteedi kui ka hinna osas.
365 päevane tagastuspoliitikaNii palju kujundeid, toone ja mustreid... Teil on terve aasta, et veenduda, kas olete oma valikuga rahul. Teekarp või diivan? Vahet pole, kui ei sobi, siis ostame selle tagasi. Saatmiskulud on meie kanda.
Kodu 12 Euroopa riigisMe ei ole metsik turg tuhandete anonüümsete müüjatega, nii et te ei pea muretsema kohustuste või garantii pärast. Oma Praha peakontoris juhime äri 12 Euroopa riigis. Tarnime kontrollitud kaubad kiiresti ja võimalusel ühe saadetisena.
100% inimlik lähenemineKohtleme oma kliente alati võrdsete partneritena ja kuulame nende soove. Püüame luua meeldiva õhkkonna, mis aitab kaasa taotluste kiirele lahendamisele. See on olnud Bonami DNA-s alates selle asutamisest 2013. aastal.

Võib tulla kasuks

Korduma kippuvad küsimused

Kuidas peaksin kaebuse esitamisel toimima?

Tellimuse tagastamine või kaebuse esitamine on lihtne. Kõik, mida vajate kauba kaebuse esitamiseks ja tagastamiseks, leiate altpoolt.

rohkem infot kaebuste ja tagastuste kohta

Kust saan näha oma tellimuse staatust?

Oma tellimuse staatuse ja eeldatava kohaletoimetamise kohta leiate infot kahest kohast. Leiate kõigi oma Bonami kontol olevate tellimuste staatuse rubriigist "Minu tellimused", sealhulgas eeldatava tarnekuupäeva. Tellimuse staatuse muutumise kohta saadame teile teavituse ka e-maili aadressile, mille sisestasite tellimuse loomisel.

Kuidas saan oma tellimust muuta või tühistada?

Kui soovite oma tellimuse juures midagi muuta, võtke ühendust meie klienditoega ja öelge neile tellimuse number, mida soovite muuta või tühistada ning millist muudatust soovite teha ja miks (tarnekuupäeva muutmine, tarneaadressi muutmine, toote lisamine tellimusele, tellimuse tühistamine,. ...). Tellimuse numbri leiate tellimuse kinnitusmeilist või oma Bonami kontolt rubriigist "Minu tellimused".